Dan Bárta & Illustratosphere - Kráska a zvířený prach
autor: archiv
zvětšit obrázekAlbum Kráska a zvířený prach obsahuje jedenáct nových původních písní a celkově třináct tracků vzniklých buď pod bdělým aranžérským dohledem Filipa Jelínka nebo jako výsledek společného hráčského ohmatávání a napínání základní struktury písně. Žánrově obtížně zařaditelná deska s charakteristickým zvukem Illustratosphere - který je nota bene také součástí autorské práce, neboť sound design je dílem kytaristy M. Chyšky - je i přes pestrost jednotlivých aranžmá hutným a soudržným celkem postaveným na smyslu pro kompozici,citlivé interpretaci, kreativitě a síle hráčského umu jednotlivých členů a textech Dana Bárty, které se vyznačují jeho osobitou poetikou.
Dvě písně v angličtině z pera Alžběty Plívové a jedna autorská dokonce ve slovenštině české texty dobře doplňují. “Některé kusy jsou intimní až minimalistické, jiné košatější až rozmáchlé.Myslím, že jsme se vystihli zdařile, je to pevné, pěkný tvar, udělali jsme krok správným směrem a jsem si skoro jist, že fanoušky opět potěšíme a nedůvěřivce příjemně překvapíme”, shrnuje nové album zpěvák nedávno uplynulého pětadvacetiletí Dan Bárta.
Tracklist: Jejich déšť, Kráska a zvířený prach, Jako póly, České probuzení, #HeToo, Haifa Hairdresser, Happy Ginger, Hrdina nášho času, Má němá tvář, Než o půltón výš vyletím, Nahá tma, Oblaka dobra II, Echoes of the Egoes of the Heroes.
Dan Bárta & Illustratosphere - B'artagnan (oficiální audio)
TIP!
Časopis 20 - rubriky
Časopis 20 - sekce
DIVADLO
Adam Kořán: Připadám si již natolik odvážný, že mohu svobodně tvořit
S mladým hercem Adamem Kořánem jsme se sešli po české premiéře inscenace ŠPÍNA, kde ztvárnil postavy Kevina La celý článek
OPERA/ TANEC
SpringTEEN Pražského jara, akční den pro náctileté
V neděli 19. května proběhne v areálu Anežského kláštera v Praze první rodinný den v historii Mezinárodního hu celý článek
LITERATURA/UMĚNÍ
Filmové tipy 21. týden
Boj o oheň
Kdo měl oheň, měl i život. Francouzské koprodukční drama (1981). Hrají: E. McGill, R. Perlman, R celý článek